Прес-центр як інструмент інформаційного забезпечення діяльності закладу вищої освіти (з досвіду Криворізького державного педагогічного університету)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Abstract
UK: Висвітлено основні завдання та функції прес-центру Криворізького державного педагогічного університету, доведено значення веб-ресурсів університету в інформаційному забезпеченні діяльності ЗВО. Проаналізовано динаміку наповнення новинної стрічки та кількість уподобань на офіційних сторінках КДПУ в соціальних мережах, розглянуто засадничі принципи та організацію роботи прес-центру, окреслено перспективні напрями його діяльності.
EN: Main tasks and functions of the press center of Kryvyi Rih State Pedagogical University are highlighted, the importance of the university's online resources for the information support of a higher education institution is proven. Dynamics of filling the news feed and the number of likes on KSPU’s official accounts in social networks are analyzed, the basic principles and organization of the press center are considered, the future directions of its activity are outlined.
Description
О. Лебедюк: ORCID 0000-0002-6747-7693, О. Авраменко: ORCID 0000-0001-6715-6104
Keywords
прес-центр ЗВО, інформаційне забезпечення, рекламно-інформаційна діяльність, зв'язки з громадськістю, інформаційна політика ЗВО, press center of higher education institution, information support, advertising and information activities, public relations, information policy of higher education institution
Citation
Лебедюк О. О., Авраменко О. Ю. Прес-центр як інструмент інформаційного забезпечення діяльності закладу вищої освіти (з досвіду Криворізького державного педагогічного університету). University Library at a New Stage of Social Communications Development : тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Дніпро, 8–9 жовт. 2020 р.). Дніпро, 2020. URL: http://conflib.diit.edu.ua/Conf_univ_Library2020/paper/view/21996/11358.