Порівняльний аналіз показників зносу вантажного рухомого складу при нерівномірному завантаженні

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДП ДОСЗТ
Abstract
UK: Теоретичні дослідження направлені на вивчення впливу повздовжнього та поперечного зміщення центру мас вантажу у піввагонах та вагонах-платформах на показник фактору зносу поверхонь коліс та рейок з урахуванням швидкості руху в криволінійних ділянках залізничної колії. Описано залежності фактору зносу коліс, виляння набігаючої колісної пари переднього візка вантажного рухомого складу від швидкості руху.
EN: Theoretical studies are aimed at studying the effect of longitudinal and transverse displacement of the center of mass of cargo in open wagons and flat wagons on the indicator of the wear factor on the surfaces of wheels and rails, taking into account the speed in curved sections of the railway track. The dependences of the wear factor of the wheels, the wobble of the oncoming wheel pair of the front bogie of the freight rolling stock on the speed of movement are described.
RU: Теоретические исследования направлены на изучение влияния продольного и поперечного смещения центра масс груза в полувагонах и вагонах-платформах на показатель фактора износа поверхностей колес и рельсов с учетом скорости движения в криволинейных участках железнодорожного пути. Описаны зависимости фактора износа колес, виляние набегающей колесной пары переднего тележки грузового подвижного состава от скорости движения.
Description
А. Швець: ORCID 0000-0002-8469-3902
Keywords
зміщення центру мас вантажу, знос коліс та рейок, піввагони, платформи, показники зносу, displacement the center of gravity of the load, wheel and rail wear, gondola cars, flat wagons, wear indicators, смещение центра масс груза, износ колес и рельсов, полувагоны, платформы, показатели износа, КТБМ
Citation
Швець А. О. Порівняльний аналіз показників зносу вантажного рухомого складу при нерівномірному завантаженні. Вісн. сертифікації залізн. трансп. 2020. № 2/3. С. 13–24.