Охоронні документи

Permanent URI for this collection

UK: Охоронні документи
EN: Protection documents

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 720
  • Item
    Спосіб уступної розробки скельних порід
    (ДО "Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій", м. Київ, 2023) Радкевич, Анатолій Валентинович; Петренко, Володимир Дмитрович; Тютькін, Олексій Леонідович; Остапенко, Ігор Сергійович
    UKR: Спосіб уступної розробки скельних порід включає буріння в передній частині уступу свердловин малого діаметра не більше двох рядів, а в наступній частині уступу - свердловин більшого діаметра, розміщення в них вибухової речовини з ініціатором, герметизацію гирла свердловини набійкою, комутацію вибухової мережі, її підривання. Свердловини малого діаметра бурять в два ряди на відстані між ними в 3,0…4,0 м, а в наступній частині уступу бурять свердловини більшого діаметра в два ряди на відстані між ними в 5,0…6,0 м. При цьому в першу чергу здійснюють підривання свердловинних зарядів малого діаметра, що приводить до дрібного подрібнення порід та їх переміщення на більшу відстань від уступу. В другу чергу здійснюють підривання зарядів більшого діаметра, що приводить до більш крупного подрібнення порід та їх переміщення на меншу відстань від уступу, створюючи цим широкий фронт для навантажувальних робіт, коли на дальніх ділянках уступу завантаження здійснюють за допомогою фронтального навантажувача, а на ближчих до укосу - екскаватором.
  • Item
    Пристрій для безтраншейної прокладки комунікацій
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Посмітюха, Олександр Петрович; Главацький, Казимир Цезарович; Кравець, Святослав Володимирович; Супонєв, Володимир Миколайович; Скоблюк, Михайло Петрович
    UKR: Пристрій для безтраншейної прокладки комунікацій містить співвісне змонтований на передніх щодо напрямку проколу кінцях комунікацій, що прокладають наконечник, та подавальний механізм. Наконечник виконаний у вигляді геометричної фігури, трансформованої з двох симетричних половинок пустотілого конуса, має верхні та нижні грані, інші грані розміщені попарно симетрично щодо осі проколу. До пластинчастої основи наконечника приєднані гільзи, в які вставлені трубопроводи з кріпленнями, а довжина пластинчастої основи наконечника більша за ширину на число гільз m, діаметром d, вписаних в основу.
  • Item
    Спосіб поперечного розміщення та закріплення осей колісних пар в піввагоні
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Шатунов, Олександр Васильович; Шапошник, Владислав Юрійович; Кирильчук, Олег Анатолійович; Сорока, Єлизавета Геннадіївна
    Спосіб поперечного розміщення та закріплення осей колісних пар у піввагоні згідно з яким поперек поздовжньої осі піввагона укладають штабелі зі зв'язок осей колісних пар з рівним віддаленням від торцевих стін і між собою, зв'язки осей колісних пар укладають шийкою на підкладки, від поздовжнього зсуву їх утримують розпірними рамами, що складаються з упорних і розпірних брусків та з'єднувальних планок. Від поперечного зсуву зв'язки осей колісних пар утримуються розпірними брусками, які встановлюють навпроти кожного стояка піввагона, починаючи від торцевої стіни, та по одному розпірному бруску між стояками, розпірні бруски встановлюють між підкладками і упорними брусками, укладеними на ребро вздовж нижньої обв'язки піввагона, та скріпляють між собою з'єднувальними планками за допомогою цвяхів
  • Item
    Хвостовий дисковий сигнал вантажного вагона
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Шапошник, Владислав Юрійович; Кирильчук, Олег Анатолійович; Мурадян, Леонтій Абрамович; Мацюк, Антон Сергійович; Оберняк, Сергій Миколайович; Будній, Володимир Миколайович; Волкова, Ада Олександрівна
    UKR: Хвостовий дисковий сигнал вантажного вагона складається з диска червоного кольору із світловідбивачем, виготовленого з листового металу. Диск прикріплений до механізму фіксації диска у робочому та неробочому положеннях. Механізм фіксації диска виконаний у вигляді клинового запору
  • Item
    Складений фрикційний клин гасника коливань триелементного візка вантажного вагона
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Шапошник, Владислав Юрійович; Кирильчук, Олег Анатолійович; Шикунов, Олександр Анатолійович
    UKR: Складений фрикційний клин гасника коливань триелементного візка вантажного вагона складається з тіла фрикційного клина, що має похилу поверхню тертя, нижню горизонтальну поверхню з кільцевими виступами та вертикальну поверхню з чотирма отворами. До вертикальної поверхні тіла фрикційного клина кріпиться змінна вертикальна накладка.
  • Item
    Спосіб варіативного керування стрілкою
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Романцев, Іван Олегович
    UKR: Даний винахід стосується систем залізничної автоматики, в яких для руху на відгалуження використовують стрілкові переводи. Заявлений спосіб варіативного керування стрілкою включає передачу сигналу керування положенням стрілки. Сигнал керування положенням стрілки формують перешкодостійким на посту керування та контроля стрілки. Накладають сигнал керування положенням стрілки на сигнал в кабельній лінії рейкового кола та визначають керуючу команду для переводу стрілки. Винахід полягає у зменшенні потенційно надлишкової кількості кабельних мереж, зменшенні часу на проведення обслуговування, зменшенні витрат на придбання кабелів більшої ємності, використанні зменшеної площі поперечного перерізу кабелів.
  • Item
    Спосіб розташування перегінних пристроїв залізничної автоматики
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Романцев, Іван Олегович
    UKR: Спосіб розташування перегінних пристроїв залізничної автоматики, при якому розташовують колійні пристрої автоматики на перегоні за допомогою часових інтервалів. При цьому за допомогою автоматизованої системи проектування визначають максимальну похибку розрахункових та фактичних часових інтервалів руху поїздів. Далі за допомогою автоматизованої експертної системи визначають технічно допустимі відхилення ординат та часових позначок місць встановлення колійних об'єктів для доступних систем регулювання рухом на перегоні. Наприкінці за допомогою автоматизованої системи проектування визначають остаточні ординати місць знаходження колійних об'єктів на перегоні та корегують ординати отриманих об'єктів за існуючими нормами залізничного транспорту.
  • Item
    Спосіб адаптивного контролю колії за перехідними характеристиками
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Романцев, Іван Олегович
    UKR: Спосіб адаптивного контролю колії за перехідними характеристиками, при якому вимірними пристроями визначають електричні сигнали на приймальному кінці рейкового кола та використовують методи та системи статистичної обробки інформації, причому в рейковому колі на передавальному кінці формують вихідний маніпульований сигнал, близький до прямокутного; далі аналогово-цифрові перетворювачі визначають перехідні характеристики сигналу передавального та приймального кінців; пристроями статистичної обробки виконують обчислення співвідношень отриманих раніше перехідних характеристик, знаходять перехідні функції сигналу рейкового кола, запам'ятовують значення перехідних функцій, скважності, часу імпульсів і інтервалів, а також амплітуди електричного сигналу, одночасно порівнюючи їх із попередніми та середньостатистичними значеннями; наприкінці вирішальним пристроєм визначають стан колії із заданою вірогідністю, прогнозують вірогідності появи несправностей та вказують на стан поступової або миттєвої несправності при їх наявності.
  • Item
    Спосіб кодування інформаційного сигналу тонального рейкового кола
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2019) Романцев, Іван Олегович
    UKR: Спосіб кодування інформаційного сигналу тонального рейкового кола, при якому контролюють станційні пристрої автоматики, налаштовують кожне рейкове коло на свій базовий кодовий сигнал. При цьому пристроєм налаштування використовують поточні сигнали тонального рейкового кола та формують вихідну комбінацію складових з несучих та бокових частот поточного тонального рейкового кола, визначають стан колійних та станційних пристроїв автоматики. Далі пристроєм налаштування формують кінцевий сигнал, після цього вихідним комутаційним пристроєм подають остаточний сигнал в рейкове коло.
  • Item
    Спосіб аналізу стану шпал
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2019) Романцев, Іван Олегович
    UKR: Спосіб аналізу стану шпал, при якому в рейковому колі подають струм в рейкову лінію та амперметрами вимірюють струми через шпалу. Вимірювачами напруги визначають значення електричної напруги на шпалі, обчислювачами визначають струми витоку та їх значення відносно загального струму рейкової лінії. Далі повторюють вищезазначені процедури виміру напруг та струмів, пристроями статистичної обробки даних визначають середні прогнозовані значення по колії з урахуванням типу шпал та виносять рішення про поточний стан окремої шпали.
  • Item
    Спосіб статистичного контролю фактичної швидкості руху потягу
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2019) Романцев, Іван Олегович
    UKR: Спосіб статистичного контролю фактичної швидкості руху потягу включає контролювання напруги в електричних рейкових колах, вимірювання напруги на релейному та живлячому кінці рейкового кола. При цьому обчислювачами в процесі аналізу використовуються значення частот коливання рівня або амплітуди виміряного електричного сигналу, вимірними пристроями проводять одночасне вимірювання в апаратурі тих рейкових кіл, що зайняті окремим поїздом, далі статистичним апаратом визначення залежностей знаходять статистичні дані фактичних швидкостей руху потягу з двох чи більше джерел сигналу та кінцевим пристроєм приймають рішення про фактичну швидкість руху потягу.
  • Item
    Спосіб визначення фактичних функцій руху потягу
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2019) Романцев, Іван Олегович
    UKR: Спосіб визначення фактичних функцій руху потягу, у якому в процесі переміщення потягу по залізничним лініям враховують параметри потягу та умови його руху. В процесі експлуатації локомотивні вимірними пристроями визначають характер руху фактичного потягу на лініях залізниці. В подальшому експертними засобами визначають відповідність фактичних та розрахункових функцій руху потягу. Наприкінці експертними та автоматизованими засобами визначають необхідність зміни місць розташування колійних пристроїв
  • Item
    Спосіб визначення стану баласту залізничної колії
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2019) Романцев, Іван Олегович
    UKR: Спосіб визначення стану баласту залізничної колії, при якому визначають рівень баласту відносно шпал та рейок в рейкових колах залізничної колії. Вимірні пристрої розміщують на рухомій одиниці в нижній частині з напрямом вимірювачів в сторону баласту, далі вимірні пристрої з рухомій одиниці вимірюють відстань в поперечному перерізі колії паралельно шпалам із заданим кроком між рейками, обчислювальними засобами обчислюють відстані від вимірного пристрою до кожної з рейок, виконують корегування виміряної відстані з урахуванням амортизації рухомого складу при русі, визначають максимальну висоту баласту та його рівень відносно підошви рейок, кінцевим вирішальним пристроєм виносять кінцеве рішення про стан баласту. Далі повторюють вимірні процедури із заданою відстанню ординат на усій дільниці контрольованої колії залізниць.
  • Item
    Спосіб багатоступеневого контролю розгалуженої дільниці колії одним приймачем
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2019) Романцев, Іван Олегович
    UKR: Спосіб багатоступеневого контролю розгалуженої дільниці колії одним приймачем, при якому вимірюють напругу на приймальних кінцях рейкового кола. В рейковому колі експертними системами встановлюють один приймач з підключення живлення з усіх приймальних кінців. Далі вимірювачем напруг вимірюють амплітуду напруги на приймачі, буферними пристроями запам'ятовують амплітуди виміряних раніше напруг при вільності дільниці та після її заняття, потім диференційними пристроями порівнюють співвідношення напруг при вільній та зайнятій дільниці колії, остаточно вирішальним пристроєм визначають належність отриманих співвідношень напруг коефіцієнтами заняття живильного та приймальних кінців рейкового кола та визначають місце вступу поїзда на дільницю колії.
  • Item
    Спосіб визначення затримки часу для станційних систем управління рухом
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2019) Романцев, Іван Олегович
    UKR: Спосіб визначення затримки часу для станційних систем управління рухом, при якому в рейкове коло подають живлення та контролюють електричні сигнали автоматичними вимірювальними засобами. Автоматичними вимірювачами додатково визначають частотно-часові залежності електричних сигналів рейкового кола, обчислювальними засобами розраховують динамічні параметри електричного сигналу рейкового кола та значення фактичної швидкості рухомого складу в місці проходження потягу біля зони включення апаратури рейкового кола та впродовж руху по дільниці наближення до переїзду або станції, далі з динамічних параметрів визначають час наближення та час витримки на перемикання електричних кіл
  • Item
    Спосіб керування переїзною сигналізацією за допомогою двонаправленого зворотного зв'язку
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2019) Романцев, Іван Олегович
    UKR: Спосіб керування переїзною сигналізацією за допомогою двонаправленого зворотного зв'язку, при якому локомотивні пристрої передають значення поточної швидкості з локомотива на колію та корегують час закриття переїзду. Колійними приймачами періодично формують зворотні дані про отримання та корегування часу закриття переїзду на локомотив, додають інформацію про стан переїзду, далі колійними пристроями зворотної взаємодії з локомотивом передають сформовану інформацію на локомотив, системою індикації стану переїзду на локомотиві відображають поточний стан та наявність переїзду в зоні наближення потягу
  • Item
    Спосіб оптимального використання живильних кабельних мереж тонального рейкового кола
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2019) Романцев, Іван Олегович
    UKR: Спосіб оптимального використання живильних кабельних мереж тонального рейкового кола, при якому електричні сигнали з генераторів відповідних рейкових кіл передають напругу через кабельну мережу в рейкову лінію. На станції обчислювачем визначають номінал потужності рейкових кіл за відомими характеристиками, генераторами формують та подають амплітудно- маніпульований сигнал в кабель відповідної моделюючої частоти, фільтруючими елементами на колії приймають та виділяють необхідні несучі частоти з однієї із двох пар жил кабелю, далі колійними елементами живильного кінця рейкового кола передають електричний сигнал заданої потужності в рейкову лінію
  • Item
    Спосіб визначення стану тонального рейкового кола за відносно-диференційними показниками
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2019) Романцев, Іван Олегович
    UKR: Спосіб оптимального використання живильних кабельних мереж тонального рейкового кола, при якому електричні сигнали з генераторів відповідних рейкових кіл передають напругу через кабельну мережу в рейкову лінію. На станції обчислювачем визначають номінал потужності рейкових кіл за відомими характеристиками, генераторами формують та подають амплітудно-маніпульований сигнал в кабель відповідної моделюючої частоти, фільтруючими елементами на колії приймають та виділяють необхідні несучі частоти з однієї із двох пар жил кабелю, далі колійними елементами живильного кінця рейкового кола передають електричний сигнал заданої потужності в рейкову лінію.
  • Item
    Стенд для випробування тягових генераторів постійного та змінного струмів магістральних і маневрових тепловозів
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Красильников, Володимир Микитович; Сердюк, Володимир Никандрович; Сидоренко, Юрій Олегович
    UKR: Стенд для випробування тягових генераторів постійного та змінного струмів магістральних і маневрових тепловозів складається з приводного електродвигуна та тягового генератора постійного або змінного струму, які з'єднані між собою загальною опорною муфтою і встановлені на фундаментній рамі, причому обмотки якоря та обмотки незалежного збудження випробувальних машин підключені до трифазних керованих випрямлячів, а до виходу генератора підключені контрольно-вимірювальні прилади та перемикаючі пристрої. Для розширення функціональних можливостей випробувальний стенд містить додатковий перехідний фланець для з'єднання з загальною опорною муфтою та тяговими генераторами
  • Item
    Стенд для випробувань залізничних осей колісних пар на втомну міцність
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Кебал, Іван Юрійович; Тьокотєв, Олександр Миколайович; Шатов, Віктор Анатолійович; Згребна, Світлана Миколаївна
    UKR: Стенд для випробувань залізничних осей колісних пар на втомну міцність складається з електродвигуна, муфти, редуктора на опорі та стійок опори випробуваної осі залізничного колеса. Перетворювач складається з ексцентрикового вала з підшипниковими вузлами, шатуна з поршнем, що розташовано в циліндрі, трубопроводу, робочого поршня, розташованого у робочому циліндрі, до якого приєднані сенсор зусилля і гідроакумулятор