Антропний принцип epimelia іпроблема мотивації у фізичному вихованні студентів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2019
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Придніпровська державна академія фізичної культури і спорту, Дніпро
Abstract
UKR: Вступ і мета дослідження. Дослідження спрямоване на окреслення можливих шляхів для подальших розробок проблеми мотивації в теорії і методиці фізичного виховання, спираючись на антропний принцип epimelia. Гіпотезою дослідження стало припущення про те, що реалізація у фізичному вихованні філософського принципу epimelia створює необхідні передумови для вирішення проблеми позитивної мотивації студентів для діяльності у цій сфері. Матеріал і методи. Використано методи теоретичного дослідження. Результати. Автори виходять з того, що реалізація у фізичному вихованні принципу epimelia виводить на порядок денний необхідність постановки у цій сфері нових завдань, які пов᾽язані з формуванням особистості студента. За такого орієнтиру формування мотивації стає одним із пріоритетних завдань, для вирішення якого фізичне виховання необхідно наповнити новим (відповідним) змістом. Автори вважають, що наукові роботи у цій сфері повинні бути спрямованими на вирішення саме цього завдання. При цьому важливо використовувати науковий доробок зі сфери психології. Тут, досліджуючи мотивацію людини, вивчають виникнення поведінки, її тривалість, стійкість, спрямованість, припинення після досягнення поставленої цілі, настроювання на майбутні події, підвищення ефективності, вибірковість, емоційну забарвленість, розумність і смислову цілісність окремо взятого поведінкового акту. На думку авторів, проблему мотивації у фізичному вихованні студентів також необхідно дослідити за цими напрямками. Автори показують, що для розробки у фізичному вихованні ефективних концепцій чи педагогічних технологій щодо формування мотивації у студентів необхідна зміна існуючих у цій сфері пріоритетів на основі антропного принципу epimelia. Висновки. Реалізація у фізичному вихованні антропного принципу epimelia створює необхідні передумовидля пошуку шляхів вирішення проблеми мотивації студентів.
ENG: Introduction and purpose of the study. The study aims to identify possible ways for further development of the problem of motivation in the theory and methodology of physical education based on the anthropic principle of epimelia. The hypothesis of the study was the assumption that the implementation in the physical education of the philosophical principle epimelia creates the necessary prerequisites for solving the problem of positive motivation of students for activities in this area. Material and methods. The methods of theoretical research are used. Results. The authors proceed from the fact that the implementation of the principle of epimelia in physical education brings to the agenda the need to set new tasks in this area that are associated with the formation of the student’s personality. With this benchmark, the formation of motivation becomes one of the priorities, for which physical education must be filled with new (relevant) content. The authors believe that scientific work in this area should be aimed at solving exactly this problem. It is important to use the scientific potential of the field of psychology. Here, exploring the motivation of a person, they study the origin of behavior, its duration, stability, orientation, termination after reaching the goal, setting for future events, increasing efficiency, selectivity, emotional coloring, rationality and semantic integrity of a single behavioral act. According to the authors, the problem of motivation in the physical education of students should also be investigated in these areas. The authors show that the development in physical education of effective conceptsor pedagogical technologies for the formation of students' motivation requires a change in existing priorities in this area based on the anthropic principle epimelia. Findings. The implementation in physical education of the anthropic principle epimelia creates the necessary background for finding solutions to the problem of student motivation.
RUS: Введение и цель исследования. Исследование направлено на определение возможных путей для дальнейших разработок проблемы мотивации в теории и методике физического воспитания, опираясь на антропный принцип epimelia. Гипотезой исследования стало предположение о том, что реализация в физическом воспитании философского принципа epimelia создает необходимые предпосылки для решения проблемы положительной мотивации студентов для деятельности в этой сфере. Материал и методы. Использованы методы теоретического исследования. Результаты. Авторы исходят из того, что реализация в физическом воспитании принципа epimelia выводит на повестку дня необходимость постановки в этой сфере новых задач, которые связаны с формированием личности студента. При таком ориентире формирование мотивации становится одной из приоритетных задач, для решения которой физическое воспитание необходимо наполнить новым (соответствующим) содержанием. Авторы считают, что научные работы в этой сфере должны быть направлены на решение именно этой задачи. При этом важно использовать научный потенциал из сферы психологии. Здесь, исследуя мотивацию человека, изучают возникновение поведения, его продолжительность, устойчивость, направленность, прекращение после достижения поставленной цели, настройка на будущие события, повышение эффективности, избирательность, эмоциональную окрашенность, разумность и смысловую целостность отдельно взятого поведенческого акта. По мнению авторов, проблему мотивации в физическом воспитании студентов также необходимо исследовать по этим направлениям. Авторы показывают, что для разработки в физическом воспитании эффективных концепций или педагогических технологий по формированию мотивации у студентов необходимо изменение существующих в этой сфере приоритетов на основе антропного принципа epimelia. Выводы. Реализация в физическом воспитании антропного принципа epimelia создает необходимые предпосылки для поиска путей решения проблемы мотивации студентов.
Description
В. Пічурін: ORCID 0000-0002-3893-375X
Keywords
фізичне виховання, студенти, особистість, мотивація, принцип epimelia, психофізична підготовка, physical education, students, personality, motivation, the principle of epimelia, psychophysical training, физическое воспитание, студенты, личность, мотивация, принцип epimelia, психофизическая подготовка, КФВ
Citation
Москаленко Н. В., Пічурін В. В., Приходько В. Антропний принцип epimelia і проблема мотивації у фізичному вихованні студентів. Спортивний вісник Придніпров'я. 2019. № 4. С. 160–168. DOI: 10.32540/2071-1476-2019-4-160.