Контроль стану поверхні кочення коліс рухомого складу залізниць акустичним методом

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск
Abstract
UK: Наведено методи виявлення дефектів та відхилень від норми поверхні кочення колеса, які застосовуються в теперішній час, також їх переваги та недоліки. Запропоновано власний метод виявлення пошкоджень поверхні кочення колеса на основі діагностування за звуком.
RU: Приведены методы выявления дефектов и отклонений от нормы поверхности катания колеса, которые применяются в настоящее время, а также их преимущества и недостатки. Предложено собственный метод выявления повреждений поверхности катания колеса на основе диагностирования по звуку.
EN: The methods of detecting defects and deviations from the surface norm of the rolling wheel used today, as well as their advantages and disadvantages, are presented. A proprietary method for detecting wheel surface damage based on sound diagnosis is proposed.
Description
С. Буряк: ORCID: 0000-0002-8251-785X
Keywords
колісні пари, діагностування за звуком, дефекти поверхні кочення, пошкодження колісних пар, автоматизовані системи визначення дефектів, колесная пара, диагностирование по звуку, дефекты поверхности катания, повреждения колесных пар, автоматизированные системы определения дефектов, wheel, sound diagnostics, defects on the wheel surface, wheel damage, automated determination of defects, КАТЗ
Citation
Буряк, С. Ю. Контроль стану поверхні кочення коліс рухомого складу залізниць акустичним методом / С. Ю. Буряк // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. – 2013. – № 6. – С. 58–65. – DOI: 10.15802/ecsrt2013/51289.