Імітаційне моделювання плинності персоналу на підприємствах

Loading...
Thumbnail Image
Date
2019
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпро
Abstract
UK: Мета. Здійснити імітаційне моделювання плинності персоналу на підприємствах. Методика. Для вирішення поставленої мети у роботі використано такі методи дослідження: імітаційне моделювання, узагальнення критичний аналіз, коефіцієнтний. Результати. Здійснено імітаційне моделювання плинності персоналу на підприємствах України, визначено тенденцію ключових показників. Наукова новизна. У роботі побудовано імітаційну модель, що на відміну від існуючих, враховує базові показники, а саме: коефіцієнт обороту по прийому, коефіцієнт обороту по вибуттю, коефіцієнт необхідного обороту персоналу, коефіцієнт надлишкового обороту зі звільнення, коефіцієнт загального обороту персоналу, коефіцієнт приросту персоналу, коефіцієнт змінюваності персоналу, повний період змінюваності персоналу, рівень стабільності кадрів та рівень продуктивності персоналу. Практична значимість. Використання побудованої моделі дозволяє розраховувати показники плинності персоналу для конкретного підприємства, змінюючи відповідні вхідні дані, враховуючи власні потреби та наявні ресурси.
RU: Цель. Осуществить имитационное моделирование текучести персонала на предприятиях. Методика. Для решения поставленной цели в работе использованы следующие методы исследования: имитационное моделирование, обобщенный критический анализ, коэффициентный. Результаты. Осуществлено имитационное моделирование текучести персонала на предприятиях Украины, определены тенденции ключевых показателей. Научная новизна. В работе построено имитационную модель, в отличие от существующего, она учитывает базовые показатели, а именно: коэффициент оборота по приему, коэффициент оборота по выбытию, коэффициент необходимого оборота персонала, коэффициент избыточного оборота по увольнению, коэффициент общего оборота персонала, коэффициент прироста персонала, коэффициент сменяемости персонала, полный период сменяемости персонала, уровень стабильности кадров и уровень производительности персонала. Практическая значимость. Использование построенной модели позволяет рассчитывать показатели текучести персонала для конкретного предприятия, изменяя соответствующие входные данные, учитывая собственные потребности и имеющиеся ресурсы.
EN: Goal. To carry out simulation modeling of staff turnover at enterprises. Methodology. To solve this goal, the following research methods were used in the work: simulation, generalized critical analysis, coefficient analysis. Results. The simulation of staff turnover at Ukrainian enterprises was carried out, the trends of key indicators were determined. Scientific novelty. In the work, a simulation model is constructed, in contrast to the existing one, it takes into account basic indicators, namely: the turnover ratio for admission, the turnover ratio for retirement, the coefficient for the necessary turnover of personnel, the ratio of excess turnover for dismissal, the coefficient for the total turnover of personnel, the coefficient of personnel growth, and the coefficient personnel turnover, the full period of personnel rotation, the level of personnel stability and the level of personnel productivity. Practical significance. Using the constructed model allows you to calculate personnel turnover indicators for a particular company, changing the corresponding input data, taking into account your own needs and available resources.
Description
М. Белопольський: ORCID 0000-0001-9312-6953; Л. Жилінська: ORCID 0000-0002-7524-4507
Keywords
плинність персоналу, імітаційне моделювання, продуктивність, оборот, звільнення, прийом, текучесть персонала, имитационное моделирование, производительность, оборот, увольнения, прием, staff turnover, simulation modeling, performance, turnover, layoffs, reception, КФЕБ
Citation
Белопольський М. Г., Жилінська Л. О., Тарасевич О. В. Імітаційне моделювання плинності персоналу на підприємствах. Review of Transport Economics and Management. 2019. Вип. 2 (18). С. 110–117. DOI: 10.15802/rtem.v18i2.191195.