Відношення між опорами коченню та верченню в упорних підшипниках

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вісник сертифікації залізничного транспорту
Abstract
UK: Аналітично доведено, що в кулькових упорних пристроях колон кранів на опір ковзанню куль припадає біля 30% від кочення, а в роликових біля 10%. Запропоновано при проектуванні подібних вузлів в однаковій мірі зменшувати як опір коченню, так і опір ковзанню.
RU: Аналитически доказано, что в шариковых упорных устройствах колонн кранов на сопротивление скольжению шаров приходится около 30% от качения, а в роликовых около 10%. Предложено при проектировании подобных узлов в равной степени уменьшать как сопротивление качению, так и сопротивление скольжению.
EN: Analytical shown in ball thrust devices column crane for slip resistance balls accounted for about 30% of the bearings, and roller at 10%. Proposed in the design of these units to the same extent as to reduce rolling resistance and slip resistance.
Description
Keywords
опір коченню, опір ковзанню, підшипники, сопротивление качению, сопротивление скольжению, подшипники, КТМЕХ
Citation
Бондаренко, Л. М. Відношення між опорами коченню та верченню в упорних підшипниках / Л. М. Бондаренко, Л. В. Дідковський, В. В. Колбун // Вісник сертифікації залізничного транспорту. — 2012. — №2 (04). C. 12—16.