Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/11503
Title: Сучасне і майбутнє механічної частини рейкового рухомого складу
Other Titles: Present and Future of Mechanical Parts of Railway Rolling Stock
Настоящее и будущее механической части рельсового подвижного состава
Authors: Баб’як, Микола Олександрович
Шидловський, Роман М.
Недужа, Лариса Олександрівна
Keywords: механична частина
рейковий рухомий склад
mechanical parts
railway rolling stock
механическая часть
рельсовый подвижной состав
КТТ(ЛФ)
Issue Date: 2017
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро
Citation: Баб'як, М. О. Сучасне і майбутнє механічної частини рейкового рухомого складу: [препринт] / Р. М. Шидловський, Л. О. Недужа // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту (11.05-12.05.2017) : тези 77 Міжнар. науково-практ. конф. / ДНУЗТ. – Дніпро, 2017. – С. 120–121.
Abstract: UK: Анотація. У статті проаналізовано вузли механічної частини залізничного рухомого складу та особливості їх функцій. Механічна частина повинна забезпечувати довговічність і надійність, витримувати статичні та динамічні навантаження, не повинна бути складною і дорогою. Варіанти рішення в конструкції механічного тягового рухомого складу з сучасними пружинами, амортизаторами, дисковими та магнітними колісними гальмами і використовуються як пружні елементи пружинних підвісних деталей з вуглецевого волокна.
EN: Abstract. The paper analyzes the nodes of the mechanical part of rail rolling stock, and the peculiarities of their functions. The mechanical part should provide durability and reliability, withstand static and dynamic loads should not be complicated and expensive. The variants of the solution in the design of mechanical traction rolling stock with modern springs, shock absorbers, disc and magnetic track brakes and used as elastic elements spring suspension parts from carbon fiber.
RU: Аннотация. В статье анализируются узлы механической части рельсового подвижного состава и особенности их функций. Механическая часть должна обеспечивать долговечность и надежность, выдерживать статические и динамические нагрузки, не должна быть сложной и дорогой. Предложены варианты решения в конструкции механического тягового подвижного состава с использованием современных пружин, амортизаторов, дисковых и магнитных гусеничных тормозов и используемых в качестве упругих элементов пружинных деталей подвески из углеродного волокна.
Description: М. Баб'як: ОRCID 0000-0001-5125-9133, Р. Шидловський: ORCID 0000-0002-3499-0861, Л. Недужа: ORCID 0000-0002-7038-3006
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/11503
Appears in Collections:Інші праці КТТ (ЛФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babyak.pdfThesis185,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.