Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/11475
Title: Енергетичні канали живлення розподілених систем тягового електропостачання
Other Titles: Энергетические каналы питания распределенных систем тягового электроснабжения
Energy Channels of Power of Distributed Systems of Type electrical Supply
Authors: Губський, Петро Вячеславович
Keywords: система тягового електропостачання розподіленого типу
тягова мережа
енергетичний канал
пункт підсилення
лінія електропередачі
система тягового электроснабжения распределенного типа
тяговая сеть
энергетический канал
пункт усиления
линия электропередачи
distributed type of traction power supply
traction network
power channel
point of gain
power line
КІСЕ
Issue Date: 2018
Publisher: Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна
Citation: Губський, В. П. Енергетичні канали живлення розподілених систем тягового електропостачання // Електрифікація транспорту. – 2018. – № 15. – С. 23–30.
Abstract: UK: Впровадження систем тягового електропостачання розподіленого типу для живлення швидкісних поїздів дозволяє забезпечити необхідний режим потужності та напруги в тяговій мережі. При розробці схемотехніки систем розподіленого типу важливим завданням є вибір енергетичного каналу для живлення пунктів підсилення. На сьогоднішній день в якості таких каналів застосовуються лінії електропередачі постійно- го та змінного струму. Відомі також теоретичні розробки енергетичних каналів іншого типу: з підвищеною частотою, ланкою постійного струму та інші. В пропонованій роботі представлені результати розрахунків лінії електропередачі змінного струму напругою 35 кВ в якості енергетичного каналу розподіленої системи тягового електропостачання для живлення пункту підсилення потужністю 5 МВт. Показано, що для забез- печення необхідних енергетичних показників достатнє використання проводів АС-35 як по нормованим втратам потужності, так і напруги.
RU: Внедрение систем тягового электроснабжения распределенного типа для питания скоростных поездов позволяет обеспечить необходимый режим мощности и напряжения в тяговой сети. При разработке схемотехники систем распределенного типа важной задачей является выбор энергетического канала для питания пунктов усиления. На сегодняшний день в качестве таких каналов применяются линии электропередачи постоянного и переменного тока. Известны также теоретические разработки энергетических каналов другого типа: с повышенной частотой, звеном постоянного тока и другие. В предлагаемой работе представлены результаты расчетов линии электропередачи переменного тока напряжением 35 кВ в качестве энергетического канала распределенной системы тягового электроснабжения для питания пункта усиления мощностью 5 МВт. Показано, что для обеспечения необходимых энергетических показателей достаточно использования проводов АС-35 как по нормированным потери мощности, так и напряжения.
EN: The introduction of distributed power supply systems for the supply of high-speed trains allows for the necessary mode of power and voltage in the traction network. In the design of circuitry systems of distributed type an important task is the choice of the power channel for feeding points of amplification. Today, as such channels, power lines are used for direct and alternating current. Also known are theoretical developments of power channels of another type: with high frequency, a link of direct current and others. The proposed work presents the results of calculations of the AC power line with voltage of 35 kV as an energy channel of a distributed traction power supply system for supplying a 5 MW power gain point. It is shown that in order to provide the necessary energy indices, the use of AC-35 wires is sufficient for normalized power losses and voltages.
Description: П. Губський: ORCID 0000-0002-0216-7256
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/11475
Appears in Collections:Статті КІСЕ
№ 15 (ЕТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hubsky.pdf677,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.