Використання кейс-методу в процесі професійно-орієнтованого навчання іноземної мови в немовних вищих навчальних закладах

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Міжнародного гуманітарного університету, м. Одеса
Abstract
UK: У статті висвітлюються окремі аспекти використання кейс-методу для навчання професійно-орієнтованого спілкування. Цінність положень кейс-методу для методики викладання іноземної мови полягає в його здатності вирішувати цілу низку поставлених завдань. Доводиться адекватність застосування методики аналізу ситуацій цілям навчання іншомовного професійно-орієнтованого спілкування студентів спеціальностей «Туризм» і «Міжнародна економіка».
RU: В статье освещаются отдельные аспекты использования кейс-метода для обучения профессионально-ориентированному общению. Ценность положений кейс-метода для методики преподавания иностранного языка заключается в его способности решать целый ряд поставленных задач. Доказывается адекватность применения методики анализа ситуаций целям обучения иноязычному профессионально-ориентированному общению студентов специальностей «Туризм» и «Международная экономика».
EN: The article describes the particular aspects of case-method usage in professional business speaking teaching. The value of the method provisions for foreign language teaching is its ability to solve a range of problems being raised. The article proves a sufficiency of the situation analysis method for the educational goals in the process of professional communication skills teaching to the students majoring in Tourism and International Economics.
Description
Keywords
метод ситуаційного аналізу, навички професійної мови, навчання, метод ситуационного анализа, навыки профессиональной речи, обучение, situation analysis method, professional speaking skills, teaching, КФП
Citation
Знанецький, В. Ю. Використання кейс-методу в процесі професійно-орієнтованого навчання іноземній мові у немовних вищих навчальних закладах // Наук. вісн. Міжнар. гуманітар. ун-ту. Серія "Філологія" : зб. наук. пр. – Одеса, 2018. – Вип. 37, т. 3. – C. 133–135.