Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/11386
Title: Використання кейс-методу в процесі професійно-орієнтованого навчання іноземної мови в немовних вищих навчальних закладах
Other Titles: Использование кейс-метода в процессе профессионально-ориентированного обучения иностранному языку в неязыковых вузах
Using the Case Method in the Process of Professionally Oriented Foreign Language Teaching in Nonlanguage Universities
Authors: Знанецький, Вячеслав Юрійович
Keywords: метод ситуаційного аналізу
навички професійної мови
навчання
метод ситуационного анализа
навыки профессиональной речи
обучение
situation analysis method
professional speaking skills
teaching
КФП
Issue Date: 2018
Publisher: Видавництво Міжнародного гуманітарного університету, м. Одеса
Citation: Знанецький, В. Ю. Використання кейс-методу в процесі професійно-орієнтованого навчання іноземній мові у немовних вищих навчальних закладах // Наук. вісн. Міжнар. гуманітар. ун-ту. Серія "Філологія" : зб. наук. пр. – Одеса, 2018. – Вип. 37, т. 3. – C. 133–135.
Abstract: UK: У статті висвітлюються окремі аспекти використання кейс-методу для навчання професійно-орієнтованого спілкування. Цінність положень кейс-методу для методики викладання іноземної мови полягає в його здатності вирішувати цілу низку поставлених завдань. Доводиться адекватність застосування методики аналізу ситуацій цілям навчання іншомовного професійно-орієнтованого спілкування студентів спеціальностей «Туризм» і «Міжнародна економіка».
RU: В статье освещаются отдельные аспекты использования кейс-метода для обучения профессионально-ориентированному общению. Ценность положений кейс-метода для методики преподавания иностранного языка заключается в его способности решать целый ряд поставленных задач. Доказывается адекватность применения методики анализа ситуаций целям обучения иноязычному профессионально-ориентированному общению студентов специальностей «Туризм» и «Международная экономика».
EN: The article describes the particular aspects of case-method usage in professional business speaking teaching. The value of the method provisions for foreign language teaching is its ability to solve a range of problems being raised. The article proves a sufficiency of the situation analysis method for the educational goals in the process of professional communication skills teaching to the students majoring in Tourism and International Economics.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/11386
Appears in Collections:Статті КФП

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Znatetskiy_2018_37.pdf456,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.