Parameters of Typical Continuous Steel Truss Spans under a Yigh-Speed Movement

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро
Abstract
ENG: Purpose. Determination of the stress-strain state of a typical continuous steel truss span by calculation according to national norms and computer simulation in the conditions of passage of high-speed passenger trains. Methodology. In this work, the stress-strain state of a continuous truss span of the typical project No. 3 501.2-166 for the possibility of its application in areas with perspective high-speed railway traffic was investigated. Calculation of the specified span structure for DBN V.2.3-14-2006 «Constructions of transport. Bridges and pipes. Design rules» for railroad loading С14 was executed. The cross-sections of the elements of a continuous truss span were calculated and the necessary checks performed. For the given span structure in the software complex a model was developed and the stress-strain state at various speeds of railway transport according to European and national norms was investigated. The acceleration and deflection of a continuous steel truss span were determined and their comparison with normative requirements was performed. Findings. As a result of simulation in the software complex for a continuous steel truss span, acceleration and deflection under the action of cargo and passenger load at different speeds of movement were determined. The cross-sections of the elements of a continuous steel truss span were calculated. Originality. The results of the study can be applied in the development of national regulatory documents on high-speed rail transport and in the design of bridge structures with continuous truss spans in areas with high and higher-speed railway traffic. Practical value. The obtained results of the research will allow to effectively use continuous steel truss spans of typical designs in areas with high– and higher-speed railway traffic.
UKR: Мета. Визначення напружено-деформованого стану типової нерозрізної металевої прогонової будови із наскрізними фермами шляхом розрахунку за національними нормами та методом комп’ютерного моделювання в умовах пропуску швидкісних пасажирських потягів. Методика. В роботі досліджується напружено-деформований стан нерозрізної прогонової будови з наскрізними фермами за типовим проектом серії № 3.501.2-166 для можливості застосування його на ділянках під перспективний високошвидкісний рух залізничного транспорту. Виконати розрахунок вказаної прогонової будови за ДБН В.2.3-14-2006. «Споруди транспорту. Мости і труби. Правила проектування» під залізничне навантаження С14. Підібрати перерізи елементів нерозрізної металевої прогонової будови з наскрізними фермами та виконати необхідні перевірки. Для вказаної прогонової будови у програмному комплексі розробити модель і дослідити напружено-деформований стан при різних швидкостях залізничного транспорту за Європейськими та національними нормами. Визначити прискорення та прогини нерозрізної металевої прогонової будови з наскрізними фермами і виконати їх порівняння із нормативними вимогами. Результати. В результаті моделювання в програмному комплексі для нерозрізної металевої прогонової будови із наскрізними фермами визначено прискорення і прогини під дією вантажного і пасажирського навантаження при різних швидкостях руху. Підібрані перерізи елементів нерозрізної металевої прогонової будови з наскрізними фермами. Наукова новизна. Результати дослідження можуть бути застосовані при розробці національних нормативних документів по високошвидкісному руху залізничного транспорту та при проектуванні мостових споруд із нерозрізними металевими прогоновими будовами з наскрізними фермами на ділянках із прискореним та високошвидкісним рухом залізничного транспорту. Практична значимість. Отримані результати дослідження дозволять ефективно застосовувати нерозрізні металеві прогонові будови з наскрізними фермами за типовими проектами на ділянках із прискореним та високошвидкісним рухом залізничного транспорту.
RUS: Цель. Определение напряженно-деформированного состояния типового неразрезного металлического пролетного строения со сквозными фермами путем расчета по национальным нормам и методом компьютерного моделирования в условиях пропуска скоростных пассажирских поездов. Методика. В работе исследуется напряженно-деформированное состояние неразрезного пролетного строения со сквозными фермами по типовому проекту серии № 3.501.2-166 на возможность применения его на участках под перспективное высокоскоростное движение железнодорожного транспорта. Выполнен расчёт указанного пролетного строения по ДБН В.2.3-14-2006. «Сооружения транспорта. Мосты и трубы. Правила проектирования» под железнодорожную нагрузку С14. Подобраны сечения элементов неразрезного металлического пролетного строения со сквозными фермами и выполнены необходимые проверки. Для указанного пролетного строения в программном комплексе разработана модель и исследовано напряженно-деформированное состояние при различных скоростях железнодорожного транспорта по Европейским и национальным нормам. Определены ускорение и прогибы неразрезного металлического пролетного строения со сквозными фермами и выполнены их сравнение с нормативными требованиями. Результаты. В результате моделирования в программном комплексе для неразрезного металлического пролетного строения со сквозными фермами определены ускорения и прогибы под действием грузовой и пассажирской нагрузок при различных скоростях движения. Подобраны сечения элементов неразрезного металлического пролетного строения со сквозными фермами. Научная новизна. Результаты исследования могут быть применены при разработке национальных нормативных документов по высокоскоростному движению железнодорожного транспорта и при проектировании мостовых сооружений с неразрезными металлическими пролетными строениями со сквозными фермами на участках с ускоренным и высокоскоростным движением железнодорожного транспорта. Практическая значимость. Полученные результаты исследования позволят эффективно применять неразрезные металлические пролетные строения со сквозными фермами по типовым проектам на участках с ускоренным и высокоскоростным движением железнодорожного транспорта.
Description
A. Reshetnov: ORCID 0000-0002-8524-5060, V. Solomka: ORCID 0000-0003-0567-6483, P. Ovchynnykov: ORCID 0000-0003-1046-803X
Keywords
high-speed movement, high speed line, bridge construction, continuous truss span, acceleration, deflection, span, metal bridge, model, railway load, finite element method, високошвидкісний рух, високошвидкісна магістраль, мостобудування, нерозрізна прогонова будова з наскрізними фермами, прискорення, переміщення, прогонова будова, металевий міст, модель, залізничне навантаження, метод скінченних елементів, высокоскоростное движение, высокоскоростная магистраль, мостостроение, неразрезное пролетное строение со сквозными фермами, ускорение, перемещение, пролетное строение, металлический мост, метод конечных элементов, железнодорожная нагрузка, КМТ
Citation
Reshetnov, A. Yu. Parameters of typical continuous steel truss spans under a high-speed movement / A. Yu. Reshetnov, V. I. Solomka, P. A. Ovchynnykov // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. – 2017. – Вип. 11. – С. 88–101. – DOI: 10.15802/bttrp2017/159217.