Дослідження впливу типу гофр на напружено-деформований стан металевих гофрованих конструкцій

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Одеська державна академія будівництва і архітектури, м. Одеса
Abstract
UK: Розрахунок еквівалентних сил проводився методом розрахунку залізничної колії по міцності і стійкості. Математичний алгоритм був запрограмований методом Петерсона для розрахунку напружено-деформованого стану MCS. Аналіз різноманітних розрахунків міцності МКС, виконаних з гофрованої конструкції Multiplate MR150 з товщиною гофрованого листа 6 мм і розмірами хвиль гофра 150х50 мм і 380х140 мм, показав, що його несуча здатність забезпечена. Ступеня ущільнення засипки грунту становлять від 0,9 до 1,0. Металева гофрована конструкція, виконана з гофрованих листів розміром 200х55 мм, при ступеня ущільнення зворотної засипки грунту 0,9, виникають напруги, що перевищують допустимі. Подальше накопичення залишкових напружень від дії динамічного навантаження на колесо з урахуванням тимчасового параметра може вплинути на виникнення плинності матеріалу металевої труби. Це може привести до утворення у нього пластичних необоротних деформацій.
RU: Расчет эквивалентных сил проводился методом расчета железнодорожного пути по прочности и устойчивости. Математический алгоритм был запрограммирован методом Петерсона для расчета напряженно-деформированного состояния MCS. Анализ многовариантных расчетов прочности МКС, выполненных из гофрированной конструкции Multiplate MR150 с толщиной гофрированного листа 6 мм и размерами волн гофра 150х50 мм и 380х140 мм, показал, что его несущая способность обеспечена. Степени уплотнения засыпки почвы составляют от 0,9 до 1,0. Металлическая гофрированная конструкция, выполненная из гофрированных листов размером 200х55 мм, при степени уплотнения обратной засыпки грунта 0,9, возникают напряжения, превышающие допустимые. Дальнейшее накопление остаточных напряжений от действия динамической нагрузки на колесо с учетом временного параметра может повлиять на возникновение текучести материала металлической трубы. Это может привести к образованию у него пластических необратимых деформаций.
EN: A calculation of equivalent forces was conducted by the method of calculation of a railroad track by strength and stability. A mathematical algorithm was programmed by the Peterson method to calculate the stressed-strained state of MCS. An analysis of multi-choice calculations of the MCS strength, which is made from the corrugated structure Multiplate MR150 with thickness of corrugated sheet 6 mm and dimensions of the corrugation waves 150х50 mm and 380х140 mm, demonstrated that its bearing capacity is provided. The degrees of compaction of the soil backfill are from 0.9 to 1.0. A metal corrugated structure that is made from corrugated sheets of size 200х55 mm, at the degree of compaction of the soil backfill 0.9, there occur stresses that exceed the permissible. Further accumulation of residual stresses from the action of dynamic wheel load, taking into account time parameter, may affect the occurrence of fluidity of material of a metal pipe. This may lead to the formation of its plastic irreversible deformations.
Description
V. Kovalchuk: ORCID 0000-0003-4350-1756
Keywords
залізнична колія, напружено-деформований стан MCS, гофрований лист, навантаження на колесо, железнодорожный путь, напряженно-деформированное состояние MCS, гофрированный лист, нагрузки на колесо, КРС (ЛФ)
Citation
Пелешко, І. Д. Дослідження впливу типу гофр на напружено-деформований стан металевих гофрованих конструкцій / І. Д. Пелешко, Ю. Є. Ковальчук, В. В. Ковальчук // Актуальні проблеми інженерної механіки : 5-та Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 22–25 трав. 2018 р.). – Одеса, 2018. – С.117–121.