Аналіз стану несучих конструкцій автошляхового проїзду суміщеного моста через річку Дніпро у м. Дніпро за результатами обстеження

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпро
Abstract
UKR: Мета. Метою даної роботи є аналіз причин розладнання роботи залізобетонних плит авто- та трамвай-них проїздів в місті їх спирання, незадовільний стан асфальтобетонного покриття та особливо деформацій-них швів. Методика. Стан основних несучих конструкцій автошляхового проїзду досліджувався візуально з фіксацією конструктивних елементів, вузлів сполучення та дефектів на фото. Проведена інструментальна зйомка плану та профілю по всій довжині мостового переходу та на підходах, виконано випробування міц-ності бетону неруйнівним способом. Результати. Результатом даної роботи є надані рекомендації стосовно причин розладнання роботи залізобетонних плит, деформаційних швів та появи інших дефектів, що впли-вають на несучу здатність, витривалість та безпеку. Наукова новизна. Наукова зацікавленість полягає в тому, що у даному випадку ми маємо чотири несучі елементи, що розташовані поверхово: верхній пояс фе-рми, поперечні балки, поздовжні балки та залізобетонні плити. Сумісна їх робота не проста, а тому виника-ють питання забезпечення сумісної їх роботи без розладнання вузлів сполучення. Додаткові проблеми вини-кають за рахунок наявність двох трамвайних колій. Практична значимість. Спираючись на отримані дані та виконаний аналіз причин виникнення дефектів надані рекомендації по усуненню дефектів, заміні дефор-маційних швів на більш досконалі, підсилення вузла спирання плит та застосуванню більш надійного асфа-льтобетонного покриття.
RUS: Цель. Целью данной работы является анализ причин расстройства работы железобетонных плит авто- и трамвайных проездов в месте их опирания, неудовлетворительное состояние асфальтобетонного покрытия и особенно деформационных швов. Методика. Состояние основных несущих конструкций автодорожного проезда исследовалось визуально с фиксацией конструктивных элементов, узлов соединения и дефектов на многочисленных фото. Проведена инструментальная съемка плана и профиля по всей длине мостового перехода и на подходах, выполнено испытание прочности бетона неразрушающим способом. Результаты. Результатом данной работы являются предоставленные рекомендации относительно причин расстройства работы железобетонных плит, деформационных швов и появления других дефектов, которые влияют на несущую способность, выносливость и безопасность. Научная новизна. Научная заинтересованность заключается в том, что в данном случае мы имеем четыре несущих элемента, которые расположены этажно: верхний пояс фермы, поперечные балки, продольные балки и железобетонные плиты. Совместимая их работа не простая, а потому возникают вопросы обеспечения совместимой их работы без расстройства узлов опирания. Дополнительные проблемы возникают за счет наличия двух трамвайных путей. Практическая значимость. Опираясь на полученные данные и выполненный анализ причин возникновения дефектов, предоставлены рекомендации по устранению дефектов, замене деформационных швов на более совершенные, усиления узла опирания плит и применению более надежного асфальтобетонного покрытия.
ENG: Purpose. An aim of the work is an analysis of reasons of discord of work of reinforce-concrete slabs of high-way- and tram-car passages in the place of their leaning, unsatisfactory state of asphalt layer and especially expansion joints. Methodology. The state of basic load carrying structures of highway passage was investigated visually with fixing of structural elements, joints and defects on numerous photos. The instrumental survey of plan and pro-file is conducted on all length of bridge transition and on approaches, the test of durability of concrete is executed by a non-destructive method. Findings. A performance yielded are the given recommendations in relation to reasons of discord of work of reinforce-concrete slabs, expansion joints and appearance of other defects, that influence the bearing capasity, endurance and safety. Originality. The scientific interest is based on that in this case we have four bearing elements that are located storied: upper belt of truss, cross-beams, stringers and reinforce-concrete slabs. Their coupled work is not simple, and that is why there are questions of providing of their joint work without the support joints failure. Additional problems arise up due to the presence of two tram-car ways. Practical value. Based on the obtained data and executed analysis of reasons of defects, given the recommendation on the removal of defects, replacement of expansion joints on more perfect ones, strengthening of knot of slab supports and to application of more reliable asphalt layer.
Description
В. Мірошник: ORCID 0000-0002-8115-0128; С. Ключник: ORCID 0000-0001-7771-8377; Ю. Заяць: ORCID 0000-0002-9213-1790
Keywords
обстеження, прогонова будова, автошляховий проїзд, трамвайний проїзд, деформаційні шви, випробування, інструментальна зйомка, суміщений міст, обследование, пролетное строение, автодорожный проезд, трамвайный проезд, деформационные швы, испытание, инструментальная съемка, совмещенный мост, inspection, flight structure, road passage, tram passage, expansion joints, test, instrumental survey, combined bridge, КМТ, КБЖД
Citation
Аналіз стану несучих конструкцій автошляхового проїзду суміщеного моста через річку Дніпро у м. Дніпро за результатами обстеження / К. І. Солдатов, В. А. Мірошник, С. В. Ключник, Ю. Л. Заяць // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. – 2018. – № 14. – С. 57–70. – DOI: 10.15802/bttrp2019/152910.