Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10853
Назва: Вплив конструкції буксового вузла вантажного візка на навантаженість роликів касетного підшипника
Інші назви: Влияние конструкции буксового узла грузовой тележки на загруженность роликов кассетного подшипника
Influence of Construction Axle Box of Freight Bogie on Loading Rollers Cassette Bearing
Автори: Жаковський, Олександр Дмитрович
Кирильчук, Олег Анатолійович
Недужа, Лариса Олександрівна
Ключові слова: підшипник
букса
колісна пара
візок
вантажний вагон
розрахунок навантаження
комп’ютерне моделювання
подшипник
колесная пара
тележка
грузовой вагон
расчет нагрузки
компьютерное моделирование
bearing
axle box
wheelset
bogie
freight wagon
load calculation
computer simulation
КТБМ
КВВГ
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державне підприємство "Дніпропетровський орган з сертифікації залізничного транспорту"
Бібліографічний опис: Жаковський, О. Д. Вплив конструкції буксового вузла вантажного візка на навантаженість роликів касетного підшипника: [препринт] / О. Д. Жаковський, О. А. Кирильчук, Л. О. Недужа // Вісник сертифікації залізничного транспорту. – 2018. – № 05 (51). – С. 12–20. Наведено фрагмент тексту.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті представлені результати моделювання навантаження роликів в касетному підшипнику буксового вузла вантажного вагона. Для цього були використані плоскі скінчено-елементні моделі елементів підшипника, вісі колісної пари та адаптера із застосуванням сучасного програмного пакету для визначення переміщень основних систем. А для отримання значень навантажень, що діють на ролики, використовувався узагальнений метод сил. В результаті розрахунку отримано криву навантаження роликів у верхній зоні касетного підшипника, який навантажується через адаптер з поліуретановою прокладкою.
RU: В статье представлены результаты моделирования нагрузки роликов в кассетном подшипнике буксового узла грузового вагона. Для этого были использованы плоские конечно-элементные модели элементов подшипника, оси колесной пары и адаптера с применением современного программного пакета для определения перемещений основных систем. А для получения значений нагрузок, действующих на ролики, использовался обобщенный метод сил. В результате расчета получено кривую нагрузки роликов в верхней зоне кассетного подшипника, который нагружается через адаптер с полиуретановой прокладкой.
EN: The article presents the results of modeling the load of rollers in the cassette bearing of the box unit of the freight wagon. For this purpose, flat end-element models of bearing elements, wheel axle and adapter were used with the use of a modern software package to determine the displacements of the main systems. And to obtain the values of the load acting on the rollers, a generalized method of forces was used. As a result, the curve of the rollers in the upper zone of the cassette bearing loaded through the adapter with a polyurethane gasket is obtained.
Опис: Л. Недужа: ORCID 0000-0002-7038-3006, О. Кирильчук: ORCID 0000-0002-0565-1692
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10853
Розташовується у зібраннях:Статті КВВГ
Статті КТБМ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhakovsky.pdfA fragment of text250,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.