Щодо вибору методичних прийомів викладання мови при роботі в групах зі студентами різної національної приналежності

Abstract
UK: У статті розглядається питання вибору методичних прийомів викладання мови в контексті роботи зі студентами різної національної приналежності, що є однією з умов забезпечення високої якості професійної освіти майбутніх медиків. Окреслено основні напрямки роботи зі студентами, методи та шляхи удосконалення мовної підготовки.
RU: В статье рассматривается вопрос выбора методических приемов преподавания языка в контексте работы со студентами разной национальной принадлежности, что является одним из условий обеспечения высокого качества профессионального образования будущих медиков. Очерчены основные направления работы со студентами, методы и пути совершенствования языковой подготовки.
EN: The article considers the question of choosing methodical approaches to teaching language in the context of the work with students of various national groups; this being one of backgrounds for providing highly professional education of the future doctors. The main directions of the work with students, methods and ways of improving language training are outlined.
Description
Т. Филат: ORCID 0000-0002-9360-895X
Keywords
аудіювання, мотивація, формування навичок, процес адаптації, мова-посередник, аудирование, мотивация, формирование навыков, процесс адаптации, язык-посредник, audition, motivation, formation of skills, process of adaptation, intermediate language, КФП
Citation
Щодо вибору методичних прийомів викладання мови при роботі в групах зі студентами різної національної приналежності : [препринт] / Т. В. Філат, Л. М. Сербіненко, М. Ю. Сидора, О. С. Запорожець // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. ст. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, Полтава, 8–9 червня 2017 р. – Полтава, 2017. – С. 270–272.