Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10568
Title: Когнітивні особливості англійських економічних термінів-метафор з концептом «House/Home»
Other Titles: Когнитивные особенности английских экономических терминов-метафор с концептом «House/Home»
Cognitive Features of English Economic Metaphorical Terms with «House/Home» Concept
Authors: Заніздра, Ольга Андріївна
Keywords: терміни-метафори
метафоризація
дискурс
концепт
когнітивний
термины-метафоры
метафоризация
когнитивный
metaphorical terms
metaphor
discourse
concept
cognitive
КІМ
Issue Date: 2018
Publisher: Херсонський державний університет, Херсон
Citation: Заніздра, О. А. Когнітивні особливості англійських економічних термінів-метафор з концептом «House/Home»: [препринт] / О. А. Заніздра // Південний архів. Філологічні науки : зб. наук. пр. / Херсонський держ. ун-т. – Херсон, 2018. – Вип. 74. – С.
Abstract: UK: У статті подано механізм метафоричного переосмислення при репрезентації економічних понять за допомогою концепту «house/home». Досліджується роль метафори як способу терміноутворення в англійській економічній лексиці та аналізуються економічні терміни-метафори з концептом «house/home» з позицій когнітивістики. Здійснюється структурний та семантичний аналіз метафоричних термінів, які є важливим засобом номінації та словотвірним чинником в англійській фаховій мові економіки, і з'ясовуються їх особливості та функції.
RU: В статье представлен механизм метафорического переосмысления при репрезентации экономических понятий с помощью концепта «house/home». Исследуется роль метафоры как способа терминообразования в английской экономической лексике и анализируются экономические термины-метафоры с концептом «house/home» с позиций когнитивистики. Осуществляется структурный и семантический анализ метафорических терминов, которые являются важным средством номинации и словообразовательным фактором в английской профессиональной речи экономики, и определяются их особенности и функции.
EN: The article presents the mechanism of metaphorical rethinking when representing economic terms with the help of the «house/home» concept. The role of metaphor as a way of term formation in the English economic lexis is studied and economic metaphorical terms with the "house/home" concept from the positions of cognitive science are analyzed. Structural and semantic analysis of metaphorical terms is carried out. Metaphorical terms being an important means of nomination and word-formation factor in the English functional language of the economy, their features and functions are clarified.
Description: О. Заніздра: ORCID 0000-0002-9955-2045
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10568
Appears in Collections:Статті КІМ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zanizdra.pdf639,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.