Візуальний контроль граничних зносів вузлів вагонів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДП “Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України”, Київ
Abstract
UK: Застосування індикаторів зносів відповідальних вузлів вагонів дозволяє оглядачам вагонів обійтися без застосування вимірювальних інструментів і спеціальних шаблонів при контролі деталей, які піддаються зносу і загрожують безпеці руху. Запропоновано конструктивне рішення виконання індикаторів зносу гальмівної колодки, які дозволяють в експлуатації візуально визначати її граничну товщину. Вирішено питання контролю як рівномірного, так і клиновидного зносу гальмівної колодки.
RU: Применение индикаторов износов ответственных узлов вагонов позволяет осмоторщикам вагонов обойтись без применения измерительных инструментов и специальных шаблонов при контроле деталей, которые подвергаются износу и угрожают безопасности движения. Предложено конструктивное решение выполнения индикаторов износа тормозной колодки, которые позволяют в эксплуатации визуально определять ее предельную толщину. Решен вопрос контроля как равномерного, так и клиновидного износа тормозной колодки.
EN: Critical carriage junction wear indication implementation makes it possible for car inspectors to omit the use of measuring tools and guide blocks in parts control which are worn down and endanger the safety of moving traffic. Constructive solution of brake shoe wear indication implementation is offered. This indication enables to define visually brake shoe limiting thickness. The solution of inspection of brake shoe both regular and wedge wearing out is found.
Description
В. Шапошник: ORCID 0000-0003-4701-6491
Keywords
візуальний контроль, індикатор зносу, вантажний вагон, визуальный контроль, индикатор износа, грузовой вагон, visual inspection, wear indication, freight car, КВВГ
Citation
Бабаєв, А. М. Візуальний контроль граничних зносів вузлів вагонів / А. М. Бабаєв, В. Ю. Шапошник // Залізничний транспорт України. – 2017. – № 2. – С. 32–38.