Оптимізація режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках у стохастичних умовах

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Харків
Abstract
UKR: Сортувальні гірки є основним технічним засобом, що забезпечують розформування та формування составів на залізницях. Управління вказаним процесом є досить складним через невизначеність ходових характеристик відчепів та неточності при реалізації режимів гальмування. Стаття направлена на розробку метода пошуку оптимальних режимів гальмування відчепів состава в стохастичних умовах з урахуванням вимог інтервального та прицільного регулювання їх швидкості. Наведено порівняння результатів вирішення задачі за допомогою розробленого методу в стохастичній та при вирішені традиційними методами у детермінованій постановці.
RUS: Сортировочные горки – основное техническое средство, обеспечивающее расформирование и формирование составов на железных дорогах. Управление этим процессом сложное из-за неопределенности ходовых характеристик отцепов и неточности при реализации режимов торможения. Статья направлена на разработку метода поиска оптимальных режимов торможения отцепов состава в стохастических условиях с учетом требований интервального и прицельного регулирования их скорости. Приведено сравнение результатов решения задачи с помощью разработанного метода в стохастической и при решении традиционными методами в детерминированной постановке.
ENG: Sorting humps are the main technical means providing the breaking and making-up of freight trains. Solving the problem of safety increases the marshalling process; improving the working conditions and reducing the operating costs are mainly achieved by the automation of sorting humps. At the same time the efficiency and quality of automated control of trains breaking-up at the humps depend on the choice of rational cuts braking modes. The control of cuts rolling process is significantly complicated because of the uncertainty of railcar running characteristics and environmental parameters and the inaccuracy of implementation of predetermined braking modes of cuts. The aim of the article is to develop of a method for finding optimal modes of braking the cuts of a train set in stochastic conditions, taking into account the requirements of interval and target control of their speed. The comparison of the problem solution results with the help of the developed method and result of problem solution which was obtained by the traditional methods in the deterministic setting is given.
Description
Д. Козаченко: ORCID 0000-0003-2611-1350; Т. Болвановська: ORCID 0000-0001-6462-8524
Keywords
залізничний транспорт, сортувальна гірка, розформування поїзда, режим гальмування, оптимізація, железнодорожный транспорт, сортировочная горка, расформирование поезда, режим торможения, оптимизация, railway transport, sorting hump, breaking-up of train, braking mode, optimization, КУЕР, КСВ
Citation
Козаченко, Д. М. Оптимізація режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках у стохастичних умовах / Д. М. Козаченко, Т. В. Болвановська, П. О. Яновський // Вісн. Нац. тех. ун-ту «ХПІ». Серія : Механіко-технологічні системи та комплекси : зб. наук. пр. / НТУ «ХПІ». – Харків. – 2017. – № 44 (1266). – С. 97–102.