Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10393
Назва: Визначення навантаженностi вагонiв-самоскидiв при ударi падаючим вантажем з метою забезпечення мiцностi
Інші назви: Определение нагруженности вагонов-самосвалов при ударе падающим грузом с целью обеспечения прочности
Автори: Султан, Олександр Васильович
Ключові слова: вагони-самоскиди
удар
міцність
амортизуючий рошарок
напружено-деформований стан
нелінійна в'язь
сила взаємодії
вагоны-самосвалы
удар
прочность
амортизирующая прослойка
напряженно-деформированное состояние
нелинейная связь
сила взаимодействия
dumcar
impact
strength
damping interlayer
deformed condition
nonlinear connections
force of interaction
Дата публікації: 2001
Видавництво: Днепропетровский государственный технический университет железнодорожного транспорта
Бібліографічний опис: Султан, О. В. Визначення навантаженностi вагонiв-самоскидiв при ударi падаючим вантажем з метою забезпечення мiцностi : автореф. дис. … канд. техн. наук: 05.22.07 / О. В. Султан ; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. — Дніпропетровськ, 2001. — 22 с. Захист — 2001 р.
Короткий огляд (реферат): UK: У результаті вирішення динамічної задачі про удар падаючим зосередженим вантажем обчислювалися значення параметрів ударного процесу, поля переміщень досліджуваної конструкції вагона-самоскида. За результатами розрахунків було дано рекомендації заводам-виробникам щодо вибору конструкції верхньої рами і настилу помосту.
RU: В результате решения динамической задачи об ударе падающим сосредоточенным грузом вычислялись параметры ударного процесса, поля перемещений исследуемой конструкции и напряжения в элементах конструкции вагона-самосвала. По результатам расчётов были даны рекомендации заводам-изготовителям по выбору конструкции верхней рамы и настила пола.
EN: As the of the dynamic problem solution impact the incident concentrated consignment parameters of shock process, fields of transference of a researched construction and stresses in clements of a construction of a dumpcar have been calculated. In results of calculation the recommendations to factory manufactures about the choice of construction of the upper frame and floor have been given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10393
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій
Інші праці КТМЕХ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Султан О.В..pdf1,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.