Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10166
Назва: Управление роспуском составов на сортировочных горках с немеханизированными парковыми тормозными позициями
Інші назви: Управління розпуском составів на сортувальних гірках з немеханізованими парковими гальмівними позиціями
Handling of the trains' breaking-up process on the sorting humps with non-mechanized target braking positions
Автори: Козаченко, Дмитрий Николаевич
Гревцов, Сергей Вениаминович
Болвановская, Татьяна Валентиновна
Ключові слова: сортировочная горка
немеханизированная тормозная позиция
регулировщик скорости вагонов
сортировочный процесс
расформирование составов
сортувальна гірка
немеханізована гальмова позиція
регулювальник швидкості вагонів
сортувальний процес
розформування составів
sorting hump
non-mechanized braking positions
skateman
marshaling process
train breaking-up
КУЕР
КСВ
ЛКТІ
Дата публікації: 2017
Видавництво: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харків
Бібліографічний опис: Козаченко, Д. Н. Управление роспуском составов на сортировочных горках с немеханизированными парковыми тормозными позициями / Д. Н. Козаченко, С. В. Гревцов, Т. В. Болвановская // Вісн. нац. техн. ун-ту «ХПІ». Серія : Механіко-технологічні системи та комплекси : зб. наук. пр. — Харків, 2017. — № 19 (1241). — С. 72—80.
Короткий огляд (реферат): RU: Приведена методика выбора параметров роспуска составов на сортировочных горках с немеханизированными тормозными позициями, которая позволяет на этапе планирования роспуска оценить вероятности неблагоприятных ситуаций, в том числе связанных с работой регулировщиков скорости вагонов, и свести их к допустимым значениям за счет выбора скорости роспуска и его прерывания. Результаты исследования могут использоваться для решения оперативных и технологических задач, связанных с горочными операциями.
UK: Наведена методика вибору параметрів розпуску составів на сортувальних гірках з немеханізованими гальмівними позиціями, яка дозволяє на етапі планування розпуску оцінити ймовірності несприятливих ситуацій, в тому числі пов'язаних з роботою регулювальників швидкості вагонів, і звести їх до допустимих значень за рахунок вибору швидкості розпуску і його переривання. Результати дослідження можуть використовуватися для вирішення оперативних і технологічних задач пов’язаних з гірковими операціями.
EN: The method of parameters' choosing for humping process on gravity humps with non-mechanized braking positions is given. The purpose of the study is to improve the working conditions of skatemans and determination of cuts permissible braking modes on sorting humps with non-mechanized braking positions. The main research methods, that were used to solve the problem, are mathematical simulation of the cuts’ rolling and statistical analysis. The proposed methodology allows, at the planning stage of the breaking-up process, to assess the probability of adverse situations, including those related to the operation of skatemen, and reduce them to allowable values by choosing the humping speed and interrupting of humping process. The results of the research can be used both for solving operational problems related to the humping process control, and for solving technological problems which interrelated with humping operations.
Опис: Д. Козаченко: ORCID 0000-0003-2611-1350, С. Гревцов: ORCID 0000-0003-2925-4293, Т. Болвановская: ORCID 0000-0001-6462-8524
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10166
Розташовується у зібраннях:Статті ЛКТІ
Статті КСВ
Статті КУЕР

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kozachenko.pdf572,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.