Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10164
Title: Дослідження вантажопідйомності залізничних металевих мостів із врахуванням динамічної дії швидкісних потягів
Other Titles: Исследование грузоподъемности железнодорожных металлических мостов с учетом динамического воздействия скоростных поездов
Research of Raiway Metal Bridges’ Bearing Capacity Consifering Dynamic Impact of High-Speed Trains
Authors: Соломка, Валентина Іванівна
Сапунжийський, Микита Едуардович
Keywords: вантажопідйомність мостів
швидкісний рух потягів
металева прогонова будова
динамічний коефіцієнт
взаємодія системи «міст-поїзд»
клас прогонової будови
грузоподъемность мостов
скоростное движение поездов
металлическое пролетное строение
динамический коэффициент
взаимодействие системы «мост-поезд»
класс пролетного строения
bearing capacity
high-speed trains
metal spans
dynamic factor
vehicle-bridge interaction
span class
КМ
Issue Date: 2016
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Citation: Соломка, В. І. Дослідження вантажопідйомності залізничних металевих мостів із врахуванням динамічної дії швидкісних потягів / В. І. Соломка, М. Е. Сапунжийський // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. — 2016. — № 9. — С. 51—60.
Abstract: UK: Мета. Дослідження вантажопідйомності металевих прогонових будов залізничних мостів, що експлуатуються тривалий час та знаходяться на ділянках із швидкісним рухом потягів. Методологія. Для досягнення поставленої мети виконано визначення вантажопідйомності металевих прогонових будов залізничних мостів методом класифікації. Класи прогонових будов визначались трьома способами із врахуванням швидкості потяга та динамічного коефіцієнта за Єврокодами. Результат. В результаті виконаного дослідження отримані класи металевих прогонових будов залізничних мостів та розроблені рекомендації по удосконаленню існуючої методики по визначенню вантажопідйомності металевих прогонових будов залізничних мостів методом класифікації. Наукова новизна. Отримані в роботі результати вказують на необхідність удосконалення сучасних нормативних документів по визначенню вантажопідйомності мостових споруд, що експлуатуються на ділянках із швидкісним рухом потягів. Практична значимість. Результати виконаного дослідження надають можливість достовірного визначення вантажопідйомності металевих прогонових будов залізничних мостів методом класифікації і дозволять внести якісні зміни у нормативні документи по класифікації мостів з урахуванням сучасних світових досягнень у галузі розрахунків мостових споруд, що експлуатуються на швидкісних і високошвидкісних магістралях.
RU: Цель. Исследование грузоподъемности металлических пролетных строений железнодорожных мостов, находящихся длительное время в эксплуатации на участках, где вводится скоростное движение поездов. Методология. Для достижения поставленной цели выполнено определение грузоподъемности пролетных строений металлических мостов методом классификации. Классы пролетных строений определялись тремя способами с учетом скорости поезда и динамического коэффициента по Еврокодам. Результат. В результате выполненного исследования получены классы металлических пролетных строений железнодорожных мостов и разработаны рекомендации по совершенствованию существующей методики по определению грузоподъемности металлических пролетных строений железнодорожных мостов методом классификации. Научная новизна. Полученные в работе результаты указывают на необходимость усовершенствования современных нормативных документов по определению грузоподъемности мостовых сооружений, эксплуатируемых на участках со скоростным движением поездов. Практическая значимость. Результаты выполненных исследований дают возможность достоверного определения грузоподъемности металлических пролетных строений железнодорожных мостов методом классификации и позволят внести качественные изменения в нормативные документы по классификации мостов с учетом современных мировых достижений в области расчетов мостовых сооружений, эксплуатируемых на скоростных и высокоскоростных магистралях.
EN: Purpose. Research of spans’ bearing capacity for metal railway bridges operated for a long time in areas with high-speed train movement implementation. Methodology. To achieve this goal the determination of bearing capacity of metal spans of railway bridges was conducted by method of classification. Classes of spans ware determined in three ways taking into account the speed of the train and dynamic factor according to the Eurocodes. Findings. As a result of the study classes of metal spans of railway bridges were received and recommendations to improve the existing methods to determine the bearing capacity of metal spans of railway bridges by the method of classification were developed. Originality. The results that were obtained in the study point to the need to improve current regulations to determine the bearing capacity of bridges operated in areas with high-speed movement of trains. Practical value. The results of the study enable reliable determination of bearing capacity of metal spans of railway bridges by classification method and will introduce a qualitative change in the regulations on the classification of bridges with current advances in global calculations of bridges operated at high-speed and higher-speed highways.
Description: В. Соломка: ORCID 0000-0003-0567-6483; М. Сапунжийський: ORCID 0000-0002-0990-4685
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10164
http://bttrp.diit.edu.ua/article/view/103390/98532
Appears in Collections:Статті КМ
Випуск 09 (МТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Solomkav_ .pdf743,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.