Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10149
Название: Дослідження впливу режимів систем зовнішнього електропостачання на ефективність рекуперації енергії електрифікованого транспорту
Другие названия: Исследование влияния режимов систем внешнего электроснабжения на эффективность рекуперации энергии электрифицированного транспорта
Study of the Effect of Power Lines on the Efficiency of Energy Recovery and Electric Transport
Авторы: Саблін, Олег Ігорович
Ключевые слова: електротранспорт
тягове електроспоживання
електричне гальмування
рекуперація
енергозбереження
электротранспорт
тяговое электропотребление
электрическое торможение
рекуперация
энергосбережение
electric transport
tractive power consumption
electric braking
recuperation
energy saving
КІСЕ
Дата публикации: 2016
Издательство: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Библиографическое описание: Саблін, О. І. Дослідження впливу режимів систем зовнішнього електропостачання на ефективність рекуперації енергії електрифікованого транспорту / О. І. Саблін // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. — 2016. — № 12. — С. 41—47.
Краткий осмотр (реферат): UK: Мета. Експериментальне дослідження впливу режимів систем зовнішнього електропостачання (СЗЕ) на ефективність процесу рекуперації енергії при її поверненні в живлячу енергосистему. Актуальність. Однин з варіантів розв’язання проблеми підвищення ефективності споживання надлишкової енергії рекуперації електрифікованого транспорту базується на її поверненні з систем тягового електропостачання до первинної енергосистеми, що на ділянках постійного струму потребує на тягових підстанціях (ТП) інверторних перетворювачів. Це дозволить значно зменшити кількість зривів рекуперації на рухомому складі за гранично допустимою напругою на струмоприймачі та зменшити енергоємність перевізного процесу. Наукова новизна. Для оцінки ефективності використання надлишкової рекуперативної енергії пропонується враховувати режими напруги первинної мережі у вузлах приєднання системи тягового електропостачання електротранспорту, що є одним з важливих чинників ефективності і власне кажучи самої можливості повернення надлишкової енергії рекуперації до систем зовнішнього електропостачання. Практична значимість. Виконаний аналіз режимів напруги систем зовнішнього електропостачання при споживанні ними надлишкової енергії рекуперації дозволяє розробляти ефективні методи ситуаційного керування обладнанням систем тягового електропостачання з метою раціонального розподілу енергії рекуперації.
RU: Цель. Экспериментальное исследование влияния режимов систем внешнего электроснабжения (СВЄ) на эффективность процесса рекуперации энергии при ее возврате в питающую энергосистему. Актуальность. Один из вариантов решения проблемы повышения эффективности потребления избыточной энергии рекуперации электрифицированного транспорта базируется на ее возвращении из систем тягового электроснабжения к первичной энергосистемы, что на участках постоянного тока требует на тяговых подстанциях (ТП) инверторных преобразователей. Это позволит значительно уменьшить количество срывов рекуперации на подвижном составе по предельно допустимым напряжением на токоприемнике и уменьшить энергоемкость перевозочного процесса. Научная новизна. Для оценки эффективности использования избыточной рекуперативной энергии предлагается учитывать режимы напряжения первичной сети в узлах присоединения системы тягового электроснабжения электротранспорта, что является одним из важных факторов эффективности и собственно говоря самой возможности возврата избыточной энергии рекуперации к системам внешнего электроснабжения. Практическая значимость. Выполнен анализ режимов напряжения систем внешнего электроснабжения при потреблении ими избыточной энергии рекуперации позволяет разрабатывать эффективные методы ситуационного управления оборудованием систем тягового электроснабжения с целью рационального распределения энергии рекуперации.
EN: Purpose. Experimental study of the effect of power lines on the efficiency of the process of recovering energy when it returns to the supply grid. Relevance. One of the solutions to the problem of increasing the efficiency of consumption of excess energy recovery of electric transport based on the return from the traction power supply to the primary power system, the DC sections requires for traction substations (TP) inverter converters. This will greatly reduce the amount of disruption recovery on the rolling stock at the maximum allowable voltage on the susceptor, and to reduce the energy intensity of the transportation process. Scientific novelty. To assess the effectiveness of the use of excess regenerative energy is proposed to take into account the modes of the primary network voltage at the node joining traction power supply system of electric transport, which is one of the important factors of efficiency and in fact the possibility of excess return the regenerative energy to power lines. Practical significance. The analysis of the modes voltage power lines when the consumption of excess energy recovery allows to develop effective methods of situational control equipment of the traction power supply for the purpose of rational distribution of energy recovery.
Описание: О. Саблін: ORCID 0000-0001-6784-648X
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10149
http://ecsrt.diit.edu.ua/article/view/105493
http://ecsrt.diit.edu.ua/issue/view/6398/showToc
Располагается в коллекциях:Статті КІСЕ
№ 12 (ЕСБЗТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Sablin.pdf1,22 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.