Представлення роботи вихідного світлофора станції у вигляді дискретного автомата

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Abstract
UK: Мета. Створення математичної моделі роботи вихідного станційного світлофору, ввімкненого в систему електричної централізації, як скінченного дискретного автомату. Методика. Для розробки математичної моделі вихідного світлофору у вигляді скінченного дискретного автомату необхідно створити структуру дискретного автомату моделі Мура виконати кодування внутрішніх станів, вхідних та вихідних сигналів моделі і створити абстрактний та структурний автомат. Результати. Отримана модель вихідного світлофору може бути використана як елемент перевірки систем мікропроцесорної централізації на адекватність функціонування в основних режимах роботи при завданні поїзних маршрутів. Наукова новизна. В ході роботи створена математична модель роботи трьохзначного вихідного світлофору у вигляді дискретного автомату. Практичне значення. Отримана модель дозволяє підвищити надійність функціонування систем мікропроцесорної централізації та при відповідному виборі вхідних та вихідних величин моделі перевірити реакцію системи на ряд відмов вихідного сигналу на станції.
RU: Цель. Создание математической модели работы выходного станционного светофора, включенного в систему электрической централизации, как конечного дискретного автомата. Методика. Для разработки математической модели выходного светофора в виде конечного дискретного автомата необходимо создать структуру дискретного автомата модели Мура выполнить кодирование внутренних состояний, входных и выходных сигналов модели и создать абстрактный и структурный автомат. Результаты. Полученная модель выходного светофора может быть использована как элемент проверки систем микропроцессорной централизации на адекватность функционирования в основных режимах работы при задании поездных маршрутов. Научная новизна. В ходе работы создана математическая модель работы трехзначного выходного светофора в виде дискретного автомата. Практическое значение. Полученная модель позволяет повысить надежность функционирования систем микропроцессорной централизации и при соответствующем выборе входных и выходных величин модели проверить реакцию системы на ряд отказов выходного сигнала на станции.
EN: Purpose. Creation of mathematical model of operation of exit railway light signal at station, plugged in electric interlocking system, as a finite discrete automaton. Methodology. For development of a mathematical model of exit railway light signal in form of finite discrete automaton, it is necessary to create a structure of discrete Moore automaton, perform coding of inner states, input and output signals of a model and create abstract and structural automaton. Findings. Obtained model of exit railway light signal may be used as an element of testing of a microprocessor interlocking systems for an adequacy of functioning in the basic operation modes when specifying train routes. Originality. During the study the mathematical model of operation of a three state exit railway light signal as a finite discrete automaton has been created. Practical value. Obtained model allows to increase the dependabilityof operating of microprocessor interlocking systems and under condition of corresponding selection of input and output values of a model to test a system response to the number of failures of exit signal at station.
Description
Keywords
електрична централізація, математична модель, безпека функціонування, вихідний світлофор, электрическая централизация, математическая модель, безопасность функционирования, выходной светофор, electric interlocking, mathematical model, operation safety, exit light signal, КАТЗ
Citation
Маловічко, В. В. Представлення роботи вихідного світлофора станції у вигляді дискретного автомата / В. В. Маловічко, Н. В. Маловічко // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. – 2016. – № 12. – С. 112–118. – DOI: 10.15802/ecsrt2016/107488.