Оцінка додаткових втрат потужності у системах електропостачання швидкісного руху

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Abstract
UK: Впровадження швидкісного та великовагового руху на електрифікованих залізницях постійного струму висвітлило деякі протиріччя – при наявній надлишковій потужності тягових підстанцій в тяговій мережі не забезпечується необхідний рівень напруги та питомої потужності. Оскільки відомі існуючі способи підсилення недостатньо ефективні та й не отримали широкого впровадження в Україні, пропонується перехід до нової схемотехніки тягової мережі – розподіленого типу. В статті висвітлюється один з аспектів такого переходу – оцінка і порівняльний аналіз втрат потужності в порівнюваних системах централізованого та розподіленого типу з урахуванням втрат від вищих гармонійних складових.
RU: Внедрение скоростного и тяжеловесного движения на электрифицированных железных дорогах постоянного тока осветило некоторые противоречия – при имеющейся избыточной мощности тяговых подстанций и в тяговой сети не обеспечивается необходимый уровень напряжения и удельной мощности. Поскольку известные существующие способы усиления недостаточно эффективны и не получили широкого внедрения в Украине, предлагается переход к новой схемотехники тяговой сети – распределенного типа. В статье освещается один из аспектов такого перехода – оценка и сравнительный анализ потерь мощности в сравниваемых системах централизованного и распределенного типа с учетом потерь от высших гармонических составляющих.
EN: The introduction of high-speed and heavy traffic on the electrified railway DC highlighted some contradictions in the existing excess capacity of traction substations and traction networks do not provide the necessary level of voltage and power density. Because there are existing ways of strengthening is not effective enough and not received wide implementation in Ukraine, we offer a transition to the new circuitry traction network – distributed type. The article highlights one aspect of this transition was to evaluate and compare Liny analysis of power losses to compare the centralized and the distributed type, taking into account losses from higher harmonics.
Description
В. Сиченко: ORCID 0000-0002-9533-2897; Є. Косарєв: ORCID 0000-0003-3574-7414; П. Губський: ORCID 0000-0002-0216-7256
Keywords
втрати потужності, система розподіленого живлення, тягова мережа, швидкісний рух, потери мощности, система распределенного питания, тяговая сеть, скоростное движение, power losses, distributed power, traction network, high-speed traffic, КІСЕ
Citation
Сиченко В. Г., Косарєв Є. М., Губський П. В., Рогоза А. В. Оцінка додаткових втрат потужності у системах електропостачання швидкісного руху. Електрификація транспорту. 2016. № 12. С. 59–63. DOI: 10.15802/etr.v0i12.101593