Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10000
Название: Психологическая концепция смысла слова Мишеля Бреаля и Германа Пауля
Другие названия: Психологічна концепція глузду слова Мішеля Бреаля і Германа Пауля
Авторы: Афанасьева, Лариса Вячеславовна
Ключевые слова: семантика
значение
механизм
разнообразие
психологический
характеризовать
методологическая идея
понимание
языковой закон
усовершенствование
коммуникация
значення
механізм
різноманітність
психологічний
характеризувати
методологічна ідея
розуміння
мовний закон
удосконалення
комунікація
communication
semantics
meaning
mechanism
variety
psychological
characterize
methodological idea
understanding
language law
improvement
КІМ
Дата публикации: 2017
Издательство: Кіровоградский державний педагогічний університет імені В. Виниченка
Библиографическое описание: Афанасьева, Л. В. Психологическая концепция смысла слова Мишеля Бреаля и Германа Пауля: [препринт] / Л. В. Афанасьева // Мови і світ: дослідження та викладання : зб. матер. XІ Міжнар наук.-практ. конф., Кропивницький, 23-24.03.2017 р. — Кропивницький : Кіровоград. держ. педагог. ун-т ім. В. Виниченка. — 2017. — С. 500—504.
Краткий осмотр (реферат): RU: В наш час актуальною проблемою мовознавства є вивчення та класифікація лексико-семантичного кола як найменш дослідженої лексичної одиниці. У контексті даної теми одним із значимих моментів виступає психологічна концепція розуміння змісту слова як такого на прикладі таких відомих лінгвістів як М.Бреаль і Г.Пауль. Дослідження їхніх концепцій сприяє більш глибокому та детальному розумінню даної проблеми та суті самого поняття «слово».
UK: В наш час актуальною проблемою мовознавства є вивчення та класифікація лексико-семантичного кола як найменш дослідженої лексичної одиниці. У контексті даної теми одним із значимих моментів виступає психологічна концепція розуміння змісту слова як такого на прикладі таких відомих лінгвістів як М.Бреаль і Г.Пауль. Дослідження їхніх концепцій сприяє більш глибокому та детальному розумінню даної проблеми та суті самого поняття «слово».
EN: Nowadays study and classification of the lexical-semantic field as a less learnt lexical item is an urgent linguistic problem. In the context of this topic one of the key points is the psychological concept of understanding the meaning of the word itself on the example of perspectives such as the well-known linguists and M.Breal G.Paul. The consideration of their concepts leads to a deeper and more detailed understanding of the problem and the notion “word”.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10000
Располагается в коллекциях:Статті КІМ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Afanasieva Larysa.pdf180,89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.